I 2010 planlegger jeg to kull.
Kull 1: Teasel og Thronos Rokke Amor:

Teasel er fra England, med minst 4 generasjoner ren viltfarget bak seg. Hun er litt sky og forsiktig, men utrolig sosial og nysgjerrig. Hun er mellomstor med en vekt på rundt 800 gram. Amor er opprinnelig fra Ungarn, men eies nå av min samarbeidspartner Starshine Ferrets v/Sara Edsler, Sverige. Han er en vidunderlig hanne, både når det gjelder kroppsbyggning, helse og ikke minst temperament. En større sofagris er det vanskelig å finne
Forventet farge er mørk viltfarget.
Kull 2: Mayflower's Amazing Maya's Revenge og Diamond Ring MJ:

Maya er en meget vennlig og sosial ilder. Utenom litt tåfanatisme og en litt irriterende evne til å klatre på glatte vegger har hun aldri gitt meg problemer. Hun er flott bygget, langstrakt og elegant. MJ er fra Ungarn, med kun rene farger i linjen, for det meste viltfarget. Han er kraftig og kompakt i byggning, med en flott hodestruktur. Han er også veldig sosial og vennlig og har heller ikke gitt meg noen problemer.
Forventet farge er mørk viltfarget.
Valpene leveres 10 uker gamle med vaksine mot valpesyke, chip, pass, helseattest, kjøpskontrakt, stamtavle, cd med bilder fra oppveksten, litt mat og seng/teppe. Pris er 4000 kr. Er du interessert, eller har spørsmål er du velkommen til å sende meg mail på mayflowerferrets@hotmail.com.