Nå har jeg endelig fått ilder i hus! Etter måneder med lesing og forberedelser, var jeg så heldig å få lov å overta Felix som er fra Galaxy oppdrett.
Felix er snart 5 år gammel og er en herlig liten krabat! Han har bodd her litt over to uker og det ser ut til at han trives godt. Han er i buret sitt når jeg er på jobb og går ellers løs i leiligheten. Når han er våken er han både høyt og lavt og det er veldig mye moro med han. Jeg har forsøkt flere ganger å ta stillbilder av han, men når jeg legger meg ned på gulvet for å få bedre bilder, kommer han løpende bort for å se hva jeg har i hendene. Derfor har jeg funnet ut at det er lettere med video. Jeg har det mye moro med han og ler mye av alt det rare han finner på.
Første natten sov han lite, siden han var på nytt sted og da ble det lite søvn på oss begge. Men nå ser det ut til at han er blitt tryggere og sover mye. Det ser ut til at det beste han liker er å sove i sofaen på et teppe når jeg sitter og klør på han. Da sovner han fort
Ellers har vi vært ute og gått litt turer, men det er nok litt kaldt, for det tar ikke lang tid før han prøver å komme opp i fanget og vil inn i varmen.
Jeg heter Synnøve (Synne er forkortelsen jeg har brukt i mange år) og er 26 år. Bor alene (med Felix) i en leilighet på Sinsen. Mitt/vårt lille paradis
Jeg syns dette er et kjempebra forum med blandt annet mye informasjon, råd og tips til oss nye ildereiere. Så tusen takk til alle som engasjerer seg i forumet.
Det var litt om oss